Zimowe fotki - sanki! + zimowa stylizacja!



Jeeeeeju, już nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam na sankach! Masakra. Minęło tyle czasu! :O
Ogólnie dopiero zdałam sobie sprawę z tego ile te saneczki mają lat! Miała je moja mama, następnie ja z moim bratem a one cały czas dają radę. Udało nam się zrobić jeszcze kilka zdjęć na śniegu, chociaż już topnieje. Jak Wam się podobają zdjęcia?


Przy okazji możecie zobaczyć moją zimową stylówke!
Buty - Mustang (aboutyou)
Kurtka - Tommy Hilfiger (aboutyou)
Spodnie - Zara
Opaska - Stradivarius







Brązowe kozaki - stylizacja w brązowych kolorach!


Cześć! Zima to chyba najgorszy czas do robienia zdjęć. Pogoda totalnie temu nie sprzyja, trzeba się spieszyć, żeby nie zamarznąć. Więc ja już czekam z upragnieniem na wiosnę, a Wy?
Na szczęście w tym mrozie udało mi się cyknąć kilka zdjęć. Co prawda zbyt wiele ich nie wyszło, ale stylówka bardzo mi się podoba, więc stwierdziłam, że post z nią musi się pojawić.
Wybrałam brązową spódniczkę z selfieroom.pl, dobrałam do niej jasny golfik ze Stradivariusa, a żeby nie było za zimno to jeszcze dorzuciłam kamizelkę futrzaną z Bershka (kupiona z 3-4 lata temu!!). Odkopałam ją w szafie i stwierdziłam, że tej zimy muszę coś z nią stworzyć. Lubię chodzić w spódniczkach zimą, ale muszę się wtedy ratować długimi kozakami. Swoją drogą - bardzo się z nimi polubiłam. Brązowe kozaki od Ryłko na płaskiej podeszwie sprawdzą się idealnie na co dzień. Są wygodne, nie zjeżdżają nam z nóg i przyjemnie się w nich chodzi. Czego chcieć więcej od takich butów? Prezentują się też bardzo dobrze. Myślę, że całość fajnie ze sobą współgra. Co myślicie? Nie przesadziłam z brązem?





Wyjazd do Gdańska, troszkę zdjęć!


Grudzień



Hej! Już nie pamiętam kiedy tak po prostu usiadłam i napisałam do Was kilka słów. Jest tu ktoś jeszcze? Coraz mniej osób czyta blogi i jakoś tak moje zaangażowanie w bloga spadło. Cieszę się jednak, że nie zakończyłam tego całkiem bo w sumie to lubię od czasu do czasu się tutaj do Was odezwać. Kto wie, może za jakiś czas wrócę tu na stałe i posty będą tak czesto jak kiedyś :)
Teraz zdecydowanie więcej czasu poświęcam na instagram (btw, kto jeszcze mnie nie obserwuje to zapraszam: KLIK Pooozytywna)
W ostatnim czasie udało mi się zrobić troszkę więcej zdjęć stylizacji więc przy okazji Wam wrzucę. Zdecydowanie jestem miłośniczką swetrów! W mojej szafie jest ich pełno a mi wciąż mało. A najlepsze są te oversize! Fajnie się w nich czuje i wyglądają też całkiem dobrze. Właśnie taki jest ten ze zdjęć. Fajne jest w nim to, że można go zarzucić nawet na ramoneskę. Więc na wczesną wiosnę oraz późną jesień też będzie dobry!
Do tego dopasowałam wysokie kozaki od Ryłko! Kiedyś byłam przeciwnikiem butów za kolano, a teraz totalnie za nimi szaleje! Mam już kilka par, różnych kolorów, na obcasie, na płaskiej podeszwie.  Dwie pary są z Ryłko i to zdecydowanie nawygodniejsze kozaki jakie mam. Są super! Lubię nosić je na spodnie, podoba mi się to i jest cieplutko!
Jak Wam się podoba stylizacja?










Powered by Blogger.